• LOGIN
  • Geen producten in je winkelmand.

Nieuw ticketsysteem voor onze Microsoft Support

Vanaf vandaag hebben we een nieuw ticketsysteem voor onze Microsoft support. Zo kunnen we iedereen nog beter helpen. Onze Microsoft Support is beschikbaar voor al onze leden zonder meerprijs. Zo hopen we voor iedereen te besparen op ICT-kosten en waardevolle hulp te bieden bij Microsoft toepassingen.

Het kan natuurlijk voorkomen dat er vragen of problemen ontstaan naar aanleiding van het gebruik van Microsoft toepassingen. Het is dan vaak lastig om meteen het juiste antwoord of de juiste hulp te vinden. Daarnaast kan de juist hulp aardig duur zijn, denk aan ICT-bedrijven die helpen met een vaak hoog uurtarief. Dit is een veelvoorkomende vraag die we gemakkelijk en graag kunnen oplossen.

De Microsoft specialisten van ons supportteam zijn continue bezig met het optimaliseren van ons online trainingscentrum maar hebben daarnaast ook nog tijd om mensen te helpen. Dit gaat nu meestal via de mail of via de chat. Daarom hebben we sinds kort een ticketsysteem geïmplementeerd waarin iedereen zijn/haar vraag kan stellen. Wij geven hier zo snel mogelijk antwoord op en je wordt op de hoogte gehouden via mail. Vragen kunnen ook worden opgelost wanneer je door onze supportdatabase zoekt, dit kan op dezelfde pagina. Mocht het gezochte antwoord er niet tussen staan dan kan je een supportvraag indienen en staan onze specialisten klaar om te helpen.

Zowel onze Microsoft Support als Training is voor TechSoup leden beschikbaar voor €5 per deelnemer per maand.

Meteen starten met Microsoft Support en Training? Klik dan hier. Mocht je naar aanleiding van deze blog vragen hebben, stuur ons dan een bericht. Wij helpen graag.

Wilt u meer informatie over onze Trainingen of Microsoft Support? Stuur ons dan hieronder een bericht of gebruik onze chat rechtsonder.

 

Stuur ons een bericht

 

© Copyright 2022 - BeterinOffice