• LOGIN
  • Geen producten in je winkelmand.

Iedereen heeft gratis toegang tot de gratis introductietraining, je hoeft enkel een account aan te maken (binnen 1 minuut) en je kan aan de slag.
Een account aanmaken kan op twee verschillende manieren: met een persoonlijk mailadres of via onze Facebook koppeling.

Wanneer je een account hebt op BeterinOffice.nl kan je naar “Introductietraining BeterinOffice” gaan om te starten en te ervaren wat onze trainingen te bieden hebben!

Load More


BeterinOffice heeft 3 lidmaatschappen: Het gratis intro account, BeterinOffice Professional en BeterinOffice Professional voor Non-profit.

Iedereen kan zich inschrijven voor een gratis account, met dit account kan je deelnemen aan de Introductietraining BeterinOffice. In deze training wordt behandeld hoe ons trainingscentrum werkt en worden een aantal lessen gegeven zodat er een goed beeld ontstaat van ons Trainingcentrum. Na deze  introductie kan je met het volste vertrouwen ervoor kiezen om volwaardig deel te nemen aan BeterinOffice.

Met ‘BeterinOffice Professional’ en ‘BeterinOffice Professional voor Non-profit’ heb je een volwaardig account op ons platform . Hiermee heb je onbeperkt toegang tot iedere training die we hebben, geen restricties. Wanneer er nieuwe toepassingen verschijnen of updates worden doorgevoerd dan heb je automatisch toegang tot deze nieuwe lessen zodat je altijd op de hoogte bent van de laatste relevante tools en ontwikkelingen. Het verschil  zit enkel in prijs, deelnemers uit non-profit komen in aanmerking voor de korting.

Load More


Load More


Ja, dat kan! Wanneer je de training hebt gestart kan je in het rechtermenu aanklikken welke les je wilt doen. Op de Trainingspagina vind je een makkelijk overzicht van het curriculum.

Load More


Voltooide trainingen komen terecht in het overzicht “Voltooid” in het dashboard in je persoonlijke profiel. Wanneer je de tab “Voltooid” open vind je alle voltooide trainingen terug zoals in het voorbeeld onderaan te zien:

Nu kan je via dit menu naar de Trainingspagina van afgeronde trainingen, eenmaal daar kan rechtsboven via Training opnieuw starten de training opnieuw worden gevolgd.

 

Load More


Trainingen verdwijnen uit het standaard overzicht wanneer zij zijn afgerond zodat iedereen persoonlijk in één oogopslag kan zien welke training nog afgerond mogen worden.

Klik hier om te bekijken hoe je een training nogmaals kan volgen

Load More


Het is natuurlijk handig om te weten welke Office versie op uw computer draait, zo volgt u altijd de juist training. Er zitten namelijk wat verschillen in de verschillende Office-licenties. Onderstaand leggen we stapsgewijs uit hoe u uw versie kan controleren:

  1. Open een Office-toepassing zoals PowerPoint of Word
  2. Klik linksboven op ‘Bestand’
  3. Klik linksonder op ‘Account’
  4. Onder ‘Productgegevens’ ziet u uw Office versie

 

 

Wanneer u gebruik maakt van Office via Office 365 (als in bovenstaand voorbeeld) dan kunt u ervan uitgaan dat u de meest recente versie heeft. De meeste Office 365-gebruikers zijn namelijk met de laatste updates al over naar Office 2019. Daarnaast is het verschil ook nog te herkennen aan de lay-out. Office 2019 ziet er net wat anders uit dan Office 2016. Onderstaand vindt u daar voorbeelden van.

Office 2016

Office 2019

Load More

Voor Non-profit

Inhoudelijk helemaal niets! ‘BeterinOffice Professional voor Non-profit’ heeft net als ‘BeterinOffice Professional’ onbeperkt toegang tot alle trainingen en alle updates zonder restricties. Het enige verschil zit in prijs, deelnemers uit non-profit komen in aanmerking voor korting.

Load More


Iedere Non-profit organisatie komt in aanmerking voor ‘BeterinOffice Professional voor Non-profit’ voor maar €5,- per maand per deelnemer. Het is wel even nodig om een gebruikersaccount bij TechSoup/SOCIALware aan te maken, dit is kosteloos en kan heel makkelijk via deze link voor Nederland en via deze link voor België

Load More

Zakelijk

Ja, dat is mogelijk en kan erg handig zijn voor wanneer er meerdere accounts nodig zijn.

Daarnaast bieden we voor zakelijke klanten schaalvoordeel en kunnen we een online introductie verzorgen om alles zo goed mogelijk te laten verlopen. Twijfel daarom niet om Contact op te nemen, wij vertellen hier graag verder over.

Load More


Met meerdere personen uit uw organisatie deelnemen aan BeterinOffice.nl dan kan dat natuurlijk! Voor zakelijke klanten bieden we schaalvoordeel en kunnen we een online introductie verzorgen om alles zo goed mogelijk te laten verlopen.

Twijfel daarom niet om Contact op te nemen, wij vertellen hier graag verder over.

Load More

Meer voordeel

Wij willen voor iedereen het werken met Microsoft tools makkelijker maken, en daar mag iedereen aan meewerken! Daarom hebben we een aantal leuke voordelen voor klanten die andere klanten aandragen op ons platform, dit kunnen cadeaubonnen van bekende webshops zijn of zelfs een iPad.

Kijk op het Dashboard van je persoonlijke profiel voor meer informatie!

Load More


De trainingen van BeterinOffice worden steeds meer gebruikt door bijvoorbeeld IT-organisaties om klanten op de hoogte te houden van hun gekochte Microsoft diensten op een laagdrempelige en voordelige manier. Wanneer u als organisatie ons trainingscentrum ook wilt inzetten voor uw klanten voor extra binding, verlaging van onnodige gebruikerssupport en extra tevredenheid dan is ons Partnerprogramma een goede oplossing. Als BeterinOffice Partner zijn er een hoop voordelen te behalen op zowel financieel als functioneel gebied.

Meer weten over ons Partnerprogramma? Laat het weten, wij vertellen hier graag meer over

Load More

BeterinOffice

Met de lessen uit ons Online Trainingscentrum en met onze Microsoft Support kunt u makkelijker en nòg slimmer werken met uw Office, Office 365 en Windows toepassingen. Het is natuurlijk zonde om maar een klein gedeelte van de Microsoft toepassingen te gebruiken of om honderden euro’s uit te geven aan dure trainingen.

Wij willen voor iedereen het werken makkelijker maken

Populair

Laatst bijgewerkt

top
© Copyright 2019 - BeterinOffice